sinds 2009 weg uit belgie en europa, ontvang gisteren 2 pro justitia van deurwaarder met dwangschrift om +2000 euro te betalen van achterstallige belastingen, ik vermoed van mijn ex-vrouw, maar aangezien we in de periode van het aanslagjaar (2009) nog gehuwd waren, dus ook verhaalbaar op mij. datum van uitvoerbaarverklaring is 22.12.2011, voor zover ik dacht is de verjaartermijn van deze aanslag dus op 22.12.2016, volgende maand dus. Mijn vraag is, kan de overheid overgaan op een beslag op mijn pensioen en zodoende de verjaartermijn overschrijden, of is een aanvang van beslag voldoende om de verjaartermijn op te schorten ? Mij lijkt het dat men mij probeert onder druk te zetten om nu snel te betalen, aangezien ik nooit eerder een schrijven omtrent deze schulden ontvangen heb. Mijn ex-vrouw heeft een loonbeslag omwille van rsz-schulden en bij haar kan er niets meer gehaald worden, kan iemand mij wat meer info geven over welke stappen te ondernemen, wacht momenteel af met financien te contacteren.
Dank bij voorbaat