veligheid site

basejumper

Re: veligheid site

#16 , 18 sep 2015 19:09

Beste,

Ga even binnen bij een degelijke bank. Men kan er u via een private banker/estate planner de nodige info vertrouwelijk geven. desgevallens maken ze een kosten-batenanalyse en bezorgen ze u een aantal adressen van fiscale advocaten waar men mee samenwerkt. 100k is geen enorm bedrag en het zal effectief afhangen van je behoeften. Als je het wil aanwenden in traceerbare uitgaven (verbouwing, nieuwe wagen, aankoop luxe-artikelen of dure reizen) dan zal je vlug tegen de lamp lopen. Je kan het natuurlijk wel gebruiken om alle courante uitgaven te doen. (kleding, voeding, restaurantkosten) en je loon dat op je rekening komt enkel gebruiken voor je vaste kosten. op vakantie kan je ook veel cash betalen (huur vakantieverblijf, huur wagen, kosten ter plaatse) In kleine bedragen op je rekening storten heeft geen zin. Dat wordt getraceerd door de bank en vroeg of laat wordt je op het matje geroepen. En bij onvoldoende uitleg komt daar een staartje aan.
Uit zelfbeheersing groeit de Kracht.
Zelfkennis brengt ons tot Wijsheid.
Zelfvervolmaking leidt ons tot Schoonheid.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
bartman
Topic Starter

#17 , 18 sep 2015 19:22

bedankt voor de tips... regulariseren zal volgens mij heel moeilijk worden want dan moet ik om het fijne te weten mijn vader aanspreken hierover en die zal ook achterdochtig worden nar het waarom ik dat allemaal wil weten.

JPV
Juridisch actief: Ja

#18 , 18 sep 2015 19:28

ik denk dat nu genoeg over de legale manier van gebruik van dit geld aangegeven is, en al véél te veel over illegale zaken. Gezien men hier niet moet aanraden hoe illegaal bezig te zijn, wordt deze topic gesloten.

Reclame

Terug naar “Belastingen, BTW & Accijnzen”