inbreng alimentatie

filip68
Topic Starter

inbreng alimentatie

#1 , 26 aug 2014 11:54

situatieschets:3 dochters , 18,16 en 12. 18jarige woont bij moeder,16 en12jarige,komen iedere 2weken van vrijdagavond tot dinsdagmorgen.Uitspraak rechtbank: betalen alimentatie,90€ voor 18jarige,75€voor 16jarige en 65€voor 12jarige,totaal 230€. Verandering situatie sinds verleden jaar.Oudste(nu 20jaar),woont bij moeder. 16jarige(nu 18) woont volledig bij mij en 12jarige(nu 14)nog zelfde regeling.Via advocaten overeen gekomen dat ik dus 90€ betaal voor oudste,en 65 voor jongste ,en mijn ex betaald 90€ aan mij voor middelste. Dus betaal ik eigenlijk alleen voor jongste 65€.
Mijn vraag:Eigenlijk betaal ik 155€ voor oudste en jongste en betaald mijn ex 90€ voor middelste.Kan ik dat zo inbrengen bij belastingen?Ik moet dit ook opgeven voor aanvraag studietoelage van dochter die bij mij woont.Ik krijg daar toch 90€ voor?(Ook al is dat nuloperatie met oudste dochter)

Reclame

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding