even geschiedenis:
Ik heb een vergunde woning gekocht, krijg van de gemeente er geen domiciliëring vanwege dat het in een recreatiegebied staat (ze zijn ondertussen vanalles aan het veranderen zodat het woongebied wordt, maar ik krijg nog steeds geen domicilie zolang het niet in orde is) dus mijn domicilie bij mijn ouders gezet die er wel mogen wonen (wonen 15 meter terug in de straat), ik woon ondertussen in mijn eigen huisje.
Alles is voor de RVA, werk, andere instanties ed inorde, ik woon niet bij mijn ouders, ik heb een verblijfadres voor hun want zij zien dat mijn loonbrieven ed op mijn verblijfsadres aankomen en niet naar mijn ouders gestuurd worden. Alleen de ziekenkas blijft alles naar mijn ouders sturen ook al heb ik hun laten weten dat ik op een ander huisnummer woon.
Nu gaan de belastingen komen, hoe moet ik dit aanpakken, want die werken met het rijksregisternummer dat wel gedomicilieerd is bij mijn ouders?
Gaan ze mij een tweede verblijf laten belasten of ...
Voor mij is het een groot vraagteken wat me te wachten staat.
Ik weet dat het wat raar klinkt, maar ik dacht dat jullie misschien er wat meer van zouden weten.