#9 , 13 dec 2017 21:53
Basejumper,
Dat vind ik ook de enigste correcte houding en volgens mij ook juridisch de enigste juiste . Hierdoor zit ik in een lastig parket. Ik ben overvallen in Colombia en de enigste niet geblokkeerde rekening is bij desbetreffende bank, enkel zit er een limiet op , bijkomend zijn alle bedragen die ik al afgehaald hebt na 1 dag afgeboekt , maar de bedragen blijven nog gereserveerd staan, wat dus wil zeggen dat ik van mijn 3000 euro beschikbaar , enkel 1500 euro kan gebruiken, datcibd ik dus ook al een schande. Dan had ik nog 1 optie, van een spaarrekening van desbetreffende bank kon ik geld overschrijven via de app naar de zichtrekening , dat zou er onmiddellijk opstaan, was het niet dat de bank zelf dus naar een andere zichtrekening ( waar mijn pensioensparen wordt afgehaald) het geld had overgeschreven. Het gaat over een bediende, dus niet automatisch en dan vind ik het niet kunnen omdat ze op de hoogte waren van mijn situatie. Soit, ondertussen is het geld via western union aangekomen vlugger dan verwacht.