Pagina 1 van 1

bank

Geplaatst: 20 feb 2024 11:40
door Golly Peeters
Kan ik mijn bank in gebreke stellen voor gebrek aan "contact"? Ik ben het zo beu om afspraken aan te vragen, zonder gevolg. Rond gestuurd te worden op de website van kantoor naar kantoor met allemaal dezelfde melding "het is momenteel niet mogelijk een afspraak te maken op dit kantoor".
In de file gaan staan gedurende een uur ...Dit is niet meer van deze tijd ...

Re: bank

Geplaatst: 20 feb 2024 11:47
door LeenW
Ik denk dat u vooral uw conclusies moet trekken en naar een andere bank gaan.

Anders hier eens kijken:
https://www.ombudsman.be/nl/ombudsmannen/ombudsfin

(en ja, ik zie de ironie dat de Ombudsman geen bezoekuren heeft)

Re: bank

Geplaatst: 20 feb 2024 12:07
door Sirkii
Tja, alle banken gaan de digitale toer op. Als je dat niet wil wordt bankieren lastig met betalende papieren overschrijvingen etc. De paar keer dat ik nog op kantoor moest zijn voor zaken die digitaal niet konden afgehandeld worden verliep het maken van een afspraak vlot. Idd veranderen van bank is een optie. Check wel of je een “interessante” klant bent.

Re: bank

Geplaatst: 20 feb 2024 15:15
door denlowie
Banken ? ik ben nu 15 jaar op pensioen en heb geen zaak meer , maar ik heb de bank die ik goed kende zeer anti sociaal weten veranderen, vroeger kon je aan het loket nog iets gaan vragen, ik ben blij dat ik in pensioen ben dat ik eigenlijk niks meer moet hebben van een bank, en gelukkig zijn al mijn verzekeringen nog bij een makelaar .