Huwelijk en huwelijksreis zijn perfect verlopen. En wanneer ik na de huwelijksreis mijn openstaand saldo opvroeg, werd het openstaand bedrag in twee maanden terugbetaald. Nadien hebben wij aangetekend deze rekening laten stopzetten en de kredietkaart vernietigd.
Nu 5 maanden later word ik gecontacteerd door de bank met de melding dat er nog een openstaand saldo is op bovenvermelde rekening. Wij hadden blijkbaar enkele maanden voor ons huwelijk een cheque gevraagd - om de eerste betalingen te kunnen doen - maar deze werd blijkbaar nooit in rekening gebracht. Toch werd onze rekening volledig afgesloten (en niet kort na de cheque, want anders zouden ze nog aan fraude kunnen denken
![Wink ;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Het is te vergelijken met een restaurantbezoek, waarna de restauranthouder vergeet een maaltijd op de rekening te zetten en na 5 maanden zijn centen komt vragen.
Kunnen jullie mij vertellen of de bank zomaar zijn geld kan terugvragen van een rekening die eigenlijk al 5 maanden gesloten is?
Ze geven zelf toe dat het probleem tussen de administratie van hun makelaar en de bank ligt.
Of zijn er websites die mij wat informatie kunnen verschaffen?
Alvast bedankt!