hmm... lijkt me vreemd. Als ik 10 jaar niet aan m'n spaarrekening zou komen, zou ik daar dan ook geen recht meer op hebben? lijkt me niet. Die rekening blijft bestaan, de rechtvordering blijft dus al die tijd doorlopen, lijkt me. Het gaat hier immers niet over 1 vordering op 1 datum, maar over een doorlopend contract (de spaarrekening) die nog niet is stopgezet.B.W. Art. 2262bis. <Ingevoegd bij W 1998-06-10/39, art. 5; Inwerkingtreding : 27-07-1998> § 1. Alle persoonlijke rechtsvorderingen verjaren door verloop van tien jaar...
M.i. is dit verjaard.
U hebt het recht om te doen wat u wil, maar ik kan me enkel aansluiten bij de vorige poster die ook van mening is dat u dit enkel extra kosten zal betekenen. U hebt het correcte adres niet doorgegeven en kan aldus niet afkomen met "de andere heeft geen moeite gedaan" of "ik was van goede wil". Van goede wil betekent dat u wel degelijk het adres doorgegeven had.ik wist zelfs niet meer van die rekening .... en de bank heeft nooit echt moeite gedaan. Soit, ik ga dit NIET betalen en zal met plezier bij de recvhtbank aantonen dat ik van goede wil was. Mijn telefoonr is bv NOOIT veranderd. En eens komen aanbellen of nakijken waarom ik niet reageerde ? Ik ga verjaring inroepen. Verjaring dient nu net om dit soort mistoestanden te voorkomen. Banken die wachten en zo veel intrest innen ( intrest is veel meer dan het initiele negatief)...