Hallo,
Mijn echtgenoot herstelt luidsprekers. Begin dit jaar hadden wij een pakket ontvangen ter herstelling. De klant heeft gekozen om te verzenden met kiala. In februari verstuurden wij dan ook het pakket via Kiala terug. Begin maart kregen wij mail van de klant dat hij nog niets ontvangen had, en we hebben hem dan het traceernummer van het pakket doorgegeven en gevraagd of hij wel al eens gaan kijken is in het kialapunt daar wij dit ook al eens meegemaakt hebben dat we geen mail ontvangen hadden maar het pakket er wel degelijk lag. Wij kregen van de klant geen antwoord meer, tot hij ons vandaag in cc zet bij een mail met kiala. Hierin laat hij duidelijk tonen dat hij niet tevreden is met de voorgestelde schadevergoeding van kiala. Sedert 9/3 is hij in contact met kiala betreffende zijn verloren pakket. Maandag zou hij naar een raadsman gaan om te zien welke gerechtelijke stappen hij kan ondernemen. In onze algemene voorwaarden staat onder punt 7: Speakerfix kan niet verantwoordelijk gesteld worden voor beschadiging aan de goederen door derden, oa door transporteurs,... Wij hebben het pakket goed afgegeven bij het kialapunt en gaan er dus van uit dat de verantwoordelijkheid nu ook bij hen ligt. Kunnen wij alsnog aansprakelijk gesteld worden hiervoor?
Alvast bedankt voor jullie antwoord!
Groetjes,
Isabelle