Energie contract
Geplaatst: 11 jun 2007 22:41
Hallo,
Momenteel ben ik bij luminus in ons huurhuis, nu hebben we een huis gekocht en gaan we hier eind deze maand wonen.
Daar was een contract van electrabel, dus ik dacht gemakkelikheidshalve, ik zal hier dan in ons nieuw huis ook wel bij blijven.
Ik belde naar Luminus dat ik hierbij weg ging omdat we toch gingen verhuizen.
Nu zeggen ze dat ik waarschijnlijk een boete van ongeveer 100 euro mag verwachten omdat ik mijn contract vroeger als 27 oktober heb afgezegd.
Ik bel naar Electrabel en leg hen dit uit, zij gingen dit eens navragen en zegden dat ik me geen zorgen moest maken, dat het allemaal wel in orde komt.
Na enkele weken niks gehoord te hebben, hab ik maar naar electrabel gebeld om te weten hoe het nu zit.
Zij zeggen nu ineens dat ik waarschijnlijk toch een boete moet betalen maar dat ze het weer eens gingen navragen(waren het vorige keer blijkbaar vergeten)
Als ik Luminus zou blijven en bij hen tot oktober zou weggaan, zou ik bij hen een boete moeten betalen omdat ik mijn eerste factuur al betaald heb.
Moeten ze niet bij nieuwe klanten vragen of ze nog ergens een contract hebben lopen???Dan was dit alles niet voorgevallen en was ik nog zowiezo naar electrabel gegaan maar nu voel ik me er toch niet meer zo goed bij.
Graag wat raad AUB?
Groeten, Ruddy.
Momenteel ben ik bij luminus in ons huurhuis, nu hebben we een huis gekocht en gaan we hier eind deze maand wonen.
Daar was een contract van electrabel, dus ik dacht gemakkelikheidshalve, ik zal hier dan in ons nieuw huis ook wel bij blijven.
Ik belde naar Luminus dat ik hierbij weg ging omdat we toch gingen verhuizen.
Nu zeggen ze dat ik waarschijnlijk een boete van ongeveer 100 euro mag verwachten omdat ik mijn contract vroeger als 27 oktober heb afgezegd.
Ik bel naar Electrabel en leg hen dit uit, zij gingen dit eens navragen en zegden dat ik me geen zorgen moest maken, dat het allemaal wel in orde komt.
Na enkele weken niks gehoord te hebben, hab ik maar naar electrabel gebeld om te weten hoe het nu zit.
Zij zeggen nu ineens dat ik waarschijnlijk toch een boete moet betalen maar dat ze het weer eens gingen navragen(waren het vorige keer blijkbaar vergeten)
Als ik Luminus zou blijven en bij hen tot oktober zou weggaan, zou ik bij hen een boete moeten betalen omdat ik mijn eerste factuur al betaald heb.
Moeten ze niet bij nieuwe klanten vragen of ze nog ergens een contract hebben lopen???Dan was dit alles niet voorgevallen en was ik nog zowiezo naar electrabel gegaan maar nu voel ik me er toch niet meer zo goed bij.
Graag wat raad AUB?
Groeten, Ruddy.