In april zijn ze onze keuken komen plaatsen. We hebben toen onze keuken volledig moeten betalen behalve 600 euro voor de plaastingskosten.
Dit moet pas betaald worden wanneer de keuken afgewekt is.
Nu zijn we bijna eind augustus en ze zijn onze keuken nog aan het afwerken..
Steeds loopt er wat fout en zijn er weer verkeerde of teweinig kasten geleverd om te keuken af te werken.
Ze hebben in april de keuken geplaatst met witte bovenkasten terwijl deze zwart moesten zijn. Eerste kregen we per mail te horen dat deze kasten niet meer gewisseld konden worden, hoewel er mondeling was afgesproken dat dit geen probleem was als we een meerprijs betaalde voor deze zwarte bovenkasten.
Na ons dan zeer boos te gaan maken in de toonzaal bij de verantwoordelijke ging het opgelost worden maar dat zou pas in September gebeuren.
Vorige vrijdag krijgen we te horen dat vandaag alles ging afgewerkt worden.
De schrijnwerker die in onderaanneming voor hen werkt weet mij te zeggen dat weer niet alle kasten erbij zijn en spot tekort is. Dus weer zijn mijn kasten voor niets leeggemaakt. Ik bel de verantwoordelijk die mij weet te zeggen dat het weer eens 2à3 weken kan duren voor de afwerking.
Ik ben dit zo beu... Kan ik hiervoor een schadevergoeding eisen?
Katrien