Opzeggen internet en tv abbo wegens slechte werking.
Geplaatst: 16 nov 2010 10:51
Geachte,
Na een zoekopdracht vind ik vooral getuigenissen van mensen met problemen met een "mechelse breedbandprovider" die al ver gevorderd zijn en waarschijnlijk door het vredegerecht moeten beslecht worden.
Nu gebeuren de contacten(klachten) met deze firma in de praktijk bijna altijd telefonisch waardoor de consument niet sterk staat wanneer deze bewijslast wil verzamelen.
Vandaar mijn vragen:
1) Is het mogelijk het contract eenzijdig op te zeggen zonder opzeggingsvergoeding omwille van veelvuldige problemen? Let wel, het liefst zou ik tot een oplossing van de problemen willen komen maar ik begin het echt beu te worden.
2) Hoe pak ik het concreet aan want ik heb het gevoel dat ze mij absoluut niet serieus nemen bij de klantendienst.
Het gaat hier echt over aanhoudende problemen vanaf de initiele installatiedatum tot op heden 1 jaar later en over 10tallen beloftes en gemiste afspraken waardoor ik verschillende dagen reeds verlof moest nemen waarna doodleuk niemand kwam opdagen. Ook werden mij een aantal "compensaties" beloofd waarna men bij mijn volgende klacht gewoon doodleuk meedeelde dat compensaties niet toegekend werden zolang de problemen niet volledig verholpen zijn. Nu een jaar later weet niemand natuurlijk nog iets van compensaties maar de problemen zijn nog steeds niet verholpen.
Heel de situatie schetsen zou ons te ver leiden maar ik word stillaan hopeloos. Overschakelen op belgacom brengt extra kosten (nog geen telefoonaansluiting) mee en persoonlijk vind ik ook de digit tv en internet van telenet beter maar er zijn grenzen aan mijn geduld.
Alvast bedankt voor de eventuele tips!
mvg
sysrq
Na een zoekopdracht vind ik vooral getuigenissen van mensen met problemen met een "mechelse breedbandprovider" die al ver gevorderd zijn en waarschijnlijk door het vredegerecht moeten beslecht worden.
Nu gebeuren de contacten(klachten) met deze firma in de praktijk bijna altijd telefonisch waardoor de consument niet sterk staat wanneer deze bewijslast wil verzamelen.
Vandaar mijn vragen:
1) Is het mogelijk het contract eenzijdig op te zeggen zonder opzeggingsvergoeding omwille van veelvuldige problemen? Let wel, het liefst zou ik tot een oplossing van de problemen willen komen maar ik begin het echt beu te worden.
2) Hoe pak ik het concreet aan want ik heb het gevoel dat ze mij absoluut niet serieus nemen bij de klantendienst.
Het gaat hier echt over aanhoudende problemen vanaf de initiele installatiedatum tot op heden 1 jaar later en over 10tallen beloftes en gemiste afspraken waardoor ik verschillende dagen reeds verlof moest nemen waarna doodleuk niemand kwam opdagen. Ook werden mij een aantal "compensaties" beloofd waarna men bij mijn volgende klacht gewoon doodleuk meedeelde dat compensaties niet toegekend werden zolang de problemen niet volledig verholpen zijn. Nu een jaar later weet niemand natuurlijk nog iets van compensaties maar de problemen zijn nog steeds niet verholpen.
Heel de situatie schetsen zou ons te ver leiden maar ik word stillaan hopeloos. Overschakelen op belgacom brengt extra kosten (nog geen telefoonaansluiting) mee en persoonlijk vind ik ook de digit tv en internet van telenet beter maar er zijn grenzen aan mijn geduld.
Alvast bedankt voor de eventuele tips!
mvg
sysrq