Hallo,
Ik wist niet juist waar ik dit moest vragen, dus als het fout staat, mijn excuses alvast.
Wij zijn een fitnessclub en hebben een aantal toestellen gekocht en na 1 week was onze roeimachine stuk.
Het handvat is afgebroken en heb toen contact opgenomen met de leverancier.
Na weken mails te sturen zonder antwoord heb ik een mail gestuurd met hun hoofdfirma in CC en toen kreeg ik meteen antwoord.
Op 10 augustus zeiden ze dat ze het in orde gingen maken omdat dit nog onder garantie valt.
Tot nu toe is dit nog altijd niet in orde. Ik heb nog een 5-tal mails gestuurd zonder enige reply.
Een 3 tal weken geleden is er een ander toestel stuk gegaan, wat ook onder garantie valt en heb nu weer hetzelfde probleem.
Wat kan ik hieraan doen? Kan ik op één of andere manier hen dwingen om alles sneller te laten verlopen?
Kan ik eventuele inkomsten recupereren die ik misschien ben misgelopen doordat twee toestellen niet werken en al zo lang buiten gebruik zijn?
Bedankt alvast.