aanmaningskos meer dan 2 keer de schuld.
Geplaatst: 04 feb 2021 02:22
door Alexander De Ok
Terwijl we de vraag (in e-mail) met een kleine mobiele operator aan het uitzoeken waren, over de betalingsvoorwaarden. De telefoniste stuurde meerdere brieven per post, die later (volgende maand) meerdere malen hoger inschatten dan het abonnementsgeld. Hoe annuleert ik zijn wensen voor triple pay?
Re: aanmaningskos meer dan 2 keer de schuld.
Geplaatst: 04 feb 2021 11:43
door Sirkii
De aanmaningskosten bij niet-betaling staan beschreven in de algemene voorwaarden van die operator. Door een abonnement te nemen ga je akkoord met deze algemene voorwaarden.
Als de aangerekende bedragen “correct” zijn doet niet-betaling de kosten enkel maar oplopen. Alle telco s jagen rigoureus op de betaling van hun facturen....
Als je meent foutief gefactureerd te zijn dan al eerst klagen bij de operator en vervolgens naar de telecom ombudsman. Heeft natuurlijk enkel zin als je een punt hebt.