Probleem met terugbetaling Ebay
Geplaatst: 30 jul 2020 23:01
Beste,
ik ben geen professionele verkoper op de veiling site (ebay)
ik heb een paar schoenen verkocht ten waarde van 919 usd
wanneer het product verkocht was heb ik het de dag erna opgestuurd met Bpost naar amerika. de koper had met een bod gewonnen. dan heb ik enkele uren gewacht tot hij had betaald via paypal want paypal is gelinked met ebay. wanneer ik het had opgestuurd met Bpost heb ik gevraagd voor op te sturen met een tracking die heb ik ook direct op ebay gezet zodat hij het kan opvolgen via ebay. heb hem ook een link gestuurd van de Bpost website waar hij het kan opvolgen. door de corona outbreak in amerika is het pakket vrij lang onderweg geweest normaal ging het maar 15 dagen duren maximum. ik heb Bpost enkele keren gecontacteerd via facebook om info te vragen waar het product was. want het stond lang stil op processing in country where shipped to. dus heb ik ze gevraagd waar is het pakket?. ze hebben mij gezegd 'het is al in amerika maar nog niet ingescand door USPS' ik heb alles wat ze mij hebben verteld ge copy and paste naar de koper dat hij zeker op de hoogte was. maar de persoon geloofde mij niet dat ik het echt had opgestuurd dus hij opende een case voor zijn geld terug te krijgen. uiteindelijk heeft hij de case gewonnen. ebay vertelde mij dat ik te weinig info had doorgegeven. blijkbaar was de tracking niet genoeg info. meer kon in niet geven. Case was geopend op 5juli en gesloten op 15 juli en het pakket was aangekomen op 22 juli. nu vraag ik aan ebay 'het product is aangekomen bij de koper dus ik zou graag hebben dat jullie de case terug openen en mij het gelijk geven en de koper forceren om mij het geld terug te sturen'. wat ebay tegen mij zei was dat ik het moet fixen met de koper na enkele berichte heeft de koper nog steeds niet geantwoord. paar dagen erna heb ik een 2de product online gezet ook schoenen. wat de koper nu doet is funbieden. dus hij bied gewoon voor zijn eigen plezier wanneer hij niet eens het product gaat aankopen gewoon voor mij wat te irriteren heb dit ook al gezegd tegen ebay maar nu reageren zij ook niet meer ik vind dit echt niet kunnen. dus ik begrijp niet dat hij niet eens de moeite doet om te antwoorden op mijn berichten. ik weet totaal niet wat ik moet doen
ik ben geen professionele verkoper op de veiling site (ebay)
ik heb een paar schoenen verkocht ten waarde van 919 usd
wanneer het product verkocht was heb ik het de dag erna opgestuurd met Bpost naar amerika. de koper had met een bod gewonnen. dan heb ik enkele uren gewacht tot hij had betaald via paypal want paypal is gelinked met ebay. wanneer ik het had opgestuurd met Bpost heb ik gevraagd voor op te sturen met een tracking die heb ik ook direct op ebay gezet zodat hij het kan opvolgen via ebay. heb hem ook een link gestuurd van de Bpost website waar hij het kan opvolgen. door de corona outbreak in amerika is het pakket vrij lang onderweg geweest normaal ging het maar 15 dagen duren maximum. ik heb Bpost enkele keren gecontacteerd via facebook om info te vragen waar het product was. want het stond lang stil op processing in country where shipped to. dus heb ik ze gevraagd waar is het pakket?. ze hebben mij gezegd 'het is al in amerika maar nog niet ingescand door USPS' ik heb alles wat ze mij hebben verteld ge copy and paste naar de koper dat hij zeker op de hoogte was. maar de persoon geloofde mij niet dat ik het echt had opgestuurd dus hij opende een case voor zijn geld terug te krijgen. uiteindelijk heeft hij de case gewonnen. ebay vertelde mij dat ik te weinig info had doorgegeven. blijkbaar was de tracking niet genoeg info. meer kon in niet geven. Case was geopend op 5juli en gesloten op 15 juli en het pakket was aangekomen op 22 juli. nu vraag ik aan ebay 'het product is aangekomen bij de koper dus ik zou graag hebben dat jullie de case terug openen en mij het gelijk geven en de koper forceren om mij het geld terug te sturen'. wat ebay tegen mij zei was dat ik het moet fixen met de koper na enkele berichte heeft de koper nog steeds niet geantwoord. paar dagen erna heb ik een 2de product online gezet ook schoenen. wat de koper nu doet is funbieden. dus hij bied gewoon voor zijn eigen plezier wanneer hij niet eens het product gaat aankopen gewoon voor mij wat te irriteren heb dit ook al gezegd tegen ebay maar nu reageren zij ook niet meer ik vind dit echt niet kunnen. dus ik begrijp niet dat hij niet eens de moeite doet om te antwoorden op mijn berichten. ik weet totaal niet wat ik moet doen