Het geplande huwelijk waar we al meer of een dik 2 jaar aan het plannen zijn geweest in juni 2020. Zal volledig moeten afgelast worden door de corona-crisis.
Doordat we intussen andere plannen hebben in de toekomst en geen nieuwe trouwdatum in het vooruitzicht hebben, is de trouw dan ook volledig afgelast.
Bij de zaal die wij hadden gereserveerd 2 jaar terug hebben wij een voorschot betaald van 1000€.
Na telefonisch contact willen ze geen voorschot terugbetalen en deze houden als waarborg indien je het feest verplaatst of een ander evenement organiseert.
Het vervoer waar we een voorshot hebben betaald om de datum vast te leggen (alles is gebeurt via mail) wil ons voorschot ook niet terug betalen.
Ook na contact op te nemen zegt de persoon hier geen problemen te zien dat hij als busvervoer mag rijden en ik de annulatie maak. Ik krijg ook de mogelijkheid deze te verplaatsen maar het voorschot weigert hij terug te geven.
De deur wordt dus letterlijk toegesmeten op onze neus.
Alle andere leveranciers hebben niet echt moeilijk gedaan op onze wens dus ik snap het ect
Zijn er stappen die wij kunnen ondernemen om toch ons voorschot terug te krijgen?
Dank bij voorbaat