Geachte,
Mijn GSm speaker was kapot en ben ik bij een [merk]store binnen gestapt om te vragen wat de mogelijjkheden zijn.
Ze zeiden dat ze dit onmiddelijk konnen maken. Omdat ik een 30 min voor sluitingstijd binnenkwam vertelde ze me dat ze dit in de ochtend gingen herstellen en ik deze in de namiddag terug kon afhalen.
Ik heb duidelijk gezegd dat er geen backup van gemaakt is en dat er zeker geen dataverlies mocht zijn.
Omdat er belangrijke whattsapp gespreken en foto's en filmpjes op stonden. Deze zei dat het vervangen van speaker ZEKER GEEN dataverlies zou optreden en een backup zeker NIET nodig was. Anders had ik deze s'avonds laten maken en de dag erop teruggekomen om dit te laten herstellen.
Ik heb ze er nog DUIDELIJK op aangewezen dat er zeker niks mag verloren gaan !!!
Ze hebben dit ook nog op de werkbon gezet dat ze GEEN Factory reset mag doen. Deze bon heb ik ook nog.
Ze hebben de toegangscode gevraagd en ik heb daar voor getekend.
Bij de reparatie moeten ze aanmelden op hun server om garantie periode te veriferen en hebben ze de keuze om daarbij een normale gebruikelijke HOME-reset of een FACTORY-reset te doen.
Er is per ongeluk op de verkeerde knop gedrukt ipv een home reset hebben ze een factory reset gedaan en alle data verwijderd is.
Ik heb een mail waarop dit allemaal is bevestigd dat er een fout hebben gemaakt en dit NOOIT had mogen gebeuren.
Is er een mogelijk om een schadevergoeding te krijgen voor dit voorval ?
Ik heb alles zwart op wit via mail.
MVG Robby