Je hoeft niet zo gepikeerd te reageren. Ik zeg enkel dat vragen naar een track and trace code vééél en vééél meer zin heeft dan vragen naar en filmpje. That's all!
Bijkomende vraag: WAT heb je gekocht? Was dit iets dat in een brievenbus kon? Als je bijvoorbeeld een computerspel gekocht hebt dat in een enveloppe kan verstuurd worden, is dit geen pakket post en heeft het standaard geen track and trace code. Als je daar dan niet expliciet naar gevraagd hebt, zal de verkoper zeggen: "Ik heb de enveloppe op de bus gedaan." Het is dan aan jou om te bewijzen dat dit niet het geval is, want in dit land is iemand onschuldig tot het tegendeel bewezen is. Het is niet omdat jij niets ontvangen hebt, dat de tegenpartij niets verstuurd heeft. Het kan verloren gegaan zijn op de post. Of de verkoper je dan moet terugbetalen, daar spreek ik me niet over uit, maar het gaat hier dan niet om oplichting, maar om een geschil tussen particulieren + de post.
Dus een goede raad voor de toekomst: vraag de verkoper om te verzenden met track and trace en je het tracking nummer door te geven. Voor niet-pakket post kan dit door gewoon aangetekend te verzenden. Dan krijg je ook een volgnummer.
Dus om "bij te dragen tot de vraagstelling" en op uw concrete vraag te antwoorden (namelijk de mogelijkheden tot verhaal): je staat zo goed als nergens. Je kan niet bewijzen dat de verkoper uw item NIET verzonden heeft. Als je niet om getraceerde verzending gevraagd hebt, is het woord tegen woord. Dus zoals hierboven gezegd: als er niet meer klachten binnenkomen over deze specifieke verkoper gaat er helemaal niets gebeuren... Met of zonder corona...