Onzin!...of dat de chauffeur niet kan teruggeven...volstaat om De Lijn vrij te pleiten!Ten slotte kan het ook gebeuren dat u geen gepast geld bij zich hebt, of dat de chauffeur niet kan teruggeven. U mag bij de chauffeur betalen met een biljet van maximaal 10 euro of met een biljet waarvan de waarde ten hoogste het dubbele bedraagt van het te betalen bedrag. Als u niet gepast kunt betalen, vraagt u de chauffeur om de procedure ‘reiziger zonder gepast geld’ toe te passen. In dat geval moet u binnen de 14 dagen de ritprijs betalen. De chauffeur geeft u daarvoor een overschrijvingsformulier. Betaalt u niet op tijd, dan gelden de administratieve geldboetes.
verwijs de deurwaarder en de lijn maar naar dit en eis dat ze inbinden of dat u klacht zult indienen
u kan zelfs als verweer indienen dat de bestuurder u niet voldoende heeft geinformeerd.
Ik maak hier uit op dat de deurwaarder reeds een inventaris is komen maken van de inboedel (anders kan hij niet weten of er iets verdwijnt...).Nu is die gerechtsdrwdr niet gekomen op datum dat hij had meegedeeld Ik had hem ervoor nog gevraagd waarmee de lijn kon aantonen dat ik die procedure was gaan aanvragen en in zijn enigste reactie dat ik ooit heb gkregen stond dat de lijn van mening was dat ik wel terecht gebruik maakte van procedure.. Is dit een gegrond bewijs? Ik wou met 10euro betalen maar de chauffeur wou gwn niet terug geven!
Ik had die deurwrdr dus ook gewezen dat ik die kader met vetgedrukte tekst zoals u zei nergens kon terug vinden, evenmin een ingebrekenstelling
En dat ik dd geen uitleg of keuze heb voorgesteld gekregen vd chauffeur
Vandaag heb ik een laatste aanmaning in de bus gekregen (niet aangetekend of in 2voud opgesteld)
Met de eis dat ik voor 23/10 een afkorting van 450EUR moet betaald hebben Anders komt hij op mijn gehele inboedel en inkomen beslag leggen...Indien er goederen verdwenen zijn schakeld hij het parket in.