#1 , 25 feb 2020 14:08
Ik heb bij leverancier x 3 keer eindafrekening gekregen die berekend zijn op verschillende manieren maar neerkomen op steeds 166 euro,plus zogezegd 1 maand die niet betaald is volgens hun,terwijl ik bewijs heb dat alles correct was betaald. Ik had dat doorgegeven aan ombudsman en gezegd dat de berekening niet juist is,alles word berekend zonder btw terwijl het betaalde bedrag van mij met btw erop staat. Ombudsman verstond het denk ik verkeerd en vroeg naar het sociaal tarief,en dit dossier is nu afgesloten. Wat kan of moet ik doen zodat ik geen 451euro moet betalen,inplaats van wat ik moet betalen nog 66 euro.Leverancier x schakelde alsook incasso in,met de verkeerde berekening;Kan ik vb nieuw dossier laten opmaken bij ombudsman met dat de berekening niet klopt,of moet ik leverancier x contacteren omdat ik toen klant bij hun was? Of moet ik incasso contateren? Ik weet me geen raad meer