Beste,
Ik heb hier een vraag waarop ik hulp zoek.
Wij hebben vanuit Singapore een vliegtuig ticket geboekt naar Los Angeles via de website T Nu was onze vlucht schema veranderd en is het vliegtuig 4 uur vroeger opgestegen dan voorzien. Wij hebben dit niet gemerkt en daardoor onze vlucht gemist de dag zelf.
1. De update van het vlucht schema is ons via SPAM in de mail gekomen in het spaans en niet in onze boekings taal NL of ENGELS.
2. Wij konden via de vliegtuig maatschappij niet in checken online bij I Airlines de dag voordien.
3. Wij konden geen update zien op de T website zelf, dit stond dus nog foutief op hun website de dag van het vliegen !
Wij hebben T gecontacteerd met de vraag om onze tickets terug te betalen omdat er duidelijk op hun website fouten stonden en wij dus onmogelijk konden weten buiten via een spaanse mail dan dat onze vlucht veranderd was.
Na 90 dagen heeft Tgeen antwoord gekregen voor terugvordering van onze tickets bij I Airlines Verder gaat T(Madrid) ook niet in op onze vraag voor verdere hulp en blijven we als antwoord krijgen dat ze het hebben aangevraagd.
Welke stappen kan ik ondernemen om mijn geld van de tickets terug te krijgen ? Ik heb screenshots van de fouten op hun website en dergelijke ...
Hebben wj recht op een terugbetaling van onze tickets als dergelijke zaken zo voorvallen of helemaal niet en welke instantie kan ik contacteren hiervoor ? Kan ik terecht bij een pro deo advokaat ?
Alvast bedankt voor alle hulp,
X - namen verwijderd JurecaBE - moderator en gelieve de regels inzake vermelden van namen eens te lezen aub