Thanks!Is dat spelletje hier nog steeds bezig?
Zoals ik de vorige keer al zei, verwijs naar de wet op de minnelijke invordering. Die stelt het herhaaldelijk lastig vallen van een consument met oog op betaling expliciet als verboden.
Peter, stuur me nog eens een PM als je moeilijkheden blijft ondervinden, dan kruip ik eens in mijn pen. Een kopie van die brief gaat dan naar de nationale kamer van gerechtsdeurwaarders als dat zo blijft.
Dus uw advies is: negeer alles buiten een eventuele dagvaarding.Eerlijk gezegd gaan die daar niet van onder de indruk zijn, hoor, omdat zij weten dat daar nauwelijks of geen gevolg aan gegeven wordt. De deurwaarder gaat daar ook eens mee lachen.
Het enige wat u kunt doen is hun aanschrijven compleet negeren.
Yep.Dus uw advies is: negeer alles buiten een eventuele dagvaarding.Eerlijk gezegd gaan die daar niet van onder de indruk zijn, hoor, omdat zij weten dat daar nauwelijks of geen gevolg aan gegeven wordt. De deurwaarder gaat daar ook eens mee lachen.
Misschien heeft het zin want ze weten dat ik bewijzen heb dus in principe valt er niks meer over te zeggen.
Dan kan ik alleen maar hopen dat die er niet komt. Ik zit nu tussen jobs en kan een mogelijke verloren rechtszaak absoluut niet veroorloven.Yep.Dus uw advies is: negeer alles buiten een eventuele dagvaarding.Eerlijk gezegd gaan die daar niet van onder de indruk zijn, hoor, omdat zij weten dat daar nauwelijks of geen gevolg aan gegeven wordt. De deurwaarder gaat daar ook eens mee lachen.
Misschien heeft het zin want ze weten dat ik bewijzen heb dus in principe valt er niks meer over te zeggen.
Ik heb het niet zover laten komen. Lees de OP waar het uitgelegd staat.Waarom heeft u het zover laten komen voor nog geen 100 euro?
Mijn type contract voorziet geen opzegvergoeding.Ik heb zeker uw openingstopic gelezen.
Wat is er in het reglement voorzien inzake opzeg en verlenging, hoeveel maanden vooraf? Wat bij stilzwijgende verlenging?
Ze hebben het willekeurig gekozen.Waar slaat de 200 euro op?
Jawel.Tot wanneer liep het lopend abonnement? Was het een abonnement van een jaar?
Nogmaals dank u voor uw advies.Beste,
U zegt een contract dat loopt tot 01.07.2017 stop in 07.2018, dit is tijdens de looptijd van uw "vernieuwd" abonnement. U heeft gevraagd om voor u het abonnement stop te zetten door gewoonweg "een kaartje" af te geven? Er circuleren voldoende documenten en methodes om een abonnement in een sportclub stop te zetten. Ik lees nergens in uw topics dat u hiervan gebruik heeft gemaakt.
Ik raad u dan ook aan om het reglement van uw club nog eens grondig na te lezen vooral wat opzeg en binnen welke termijn deze dient te gebeuren.
Ik heb ook nergens gesproken van een opzegvergoeding, het gaat hier immers niet om een arbeidsovereenkomst.
Lees mijn vorige antwoord nog eens grondig en begrijpend waar ik het heb over het doel van dit forum en behoeden voor ....
Ik denk dan over dit topic ongeveer alles gezegd is wat er valt te zeggen.