Ik heb een bedrijfswagen die binnen moest voor een aantal herstellingen.
De week hiervoor is mijn dochter erin geslaagd een munstuk in het contact te steken (zo eentje waar de hele sleutel in past).
Voor dit contact zit een klepje en de munt zat vast achter het klepje waardoor ik hem dus zelf niet kon verwijderen.
Toen ik hem binnen deed voor reparatie heb ik gevraagd of ze hier ook naar konden kijken, wat ze gingen doen.
ik heb op dat moment nergens voor moeten tekenen.
's avonds ben ik de auto gaan afhalen en omdat ik gigantisch gehaast was door een file van 2u en mijn kinderen moest ophalen heb ik niet erg goed opgelet. het munststuk verwijderen kostte bijna 270 euro omdat ze blijkbaar het hele dashboard moesten verwijderen hiervoor..
ze hebben mij toen ook gezegd op twee plaatsen te tekenen, omdat ze het 's ochtends vergeten waren te vragen.
door mijn haast heb ik toen op beide plaatsen getekend.
nu blijkt achteraf dat de kosten hiervoor niet door het bedrijf gedragen zullen worden en de garage zegt dat ik getekend heb dat deze
herstelling uitgevoerd mocht worden en dat ze daarom niemand gebeld hebben voor toestemming.
het sterkste van al is nu nog, dat het klepje wat dus in de weg zat ontbreekt... ergens zou het dus wel heeeel straf zijn dat ze het volledig dashboard gedemonteerd hebben om een muntstuk achter dat klepje uit te kunnen halen en dan net vergeten zijn dat klepje terug te plaatsen ...
kan ik nu nog iets doen, of heb ik gewoon pech dat ik zo dom geweest ben op beide plaatsen te tekenen?