bromfiets

laiferd
Topic Starter

bromfiets

#1 , 01 apr 2008 18:53

Hallo
Misschien hoord mijn klacht hier niet ,dan laat dit maar horen.
Maar waar dit om gaat is,dat onze 2 bromfietsen voor een service beurd
naar een bromfietsdealer zijn gegaan.[Zaterdag 29-3 ]
Daar hebben we ook die bromfiets gekocht 1a2 jaar geleden,een Peugot [Ludix] en een snorbrommer tomos .
Deze 2 bromfietsen zijn opgehaald door de zaak prima.
Maar nu vandaag werd er gebeld ,ze zijn klaar we kunnen ze ophalen,
We hebben zelf geen auto ,en dus zei ik ook dat ze de bromfietsen wel terug mochten brengen,ja dacht ik opgehaald dus word dit ook terug gebracht.
Maar dit deden ze niet,dit staat ook in de papier die ik heb,nou dat is niet waar,er staat niets over van niet terug bezorgen.
Als ze dit nou eerder hadden gezegd ,dan had ik dit niet laten doen,want we hebben zelf geen auto.
Ja we kunnen met de bus komen en dan met de brommers terug,is dit nou service.
Ze willen dit wel doen voor 50 euro,ophalen was 20euro,kijk ik had best nog een keer 20 euro willen betalen voor terug brengen,maar geen 50 euro,ik ben er woest om,echt.
Als ik dit had geweten dan was dit nooit gedaan,echt niet,is dit eerlijk,
ikzelf vind van niet.
Als deze zaak duidelijk was met niet terug te bezorgen oke,maar dat is het niet,en nooit verteld,voorheen,ook niet telefonisch.
Wat kan ik er aan doen,ik vind dit niet eerlijk,want ook de kosten voor ondehoud wat er zoal gebeurd en vernieuwd is zijn in totaal al 150 euro.maar dat is de reden niet,het gaat over terug bezorgen,
Wel halen voor 20 euro maar terug ho maar.is dit fair.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Lex

#2 , 13 apr 2008 12:39

DUIDELIJKE afspraken maken maakt het leven aangenamer...

Reclame

Terug naar “Andere”