Afmelden bij een server

Guyke
Topic Starter

Afmelden bij een server

#1 , 03 mar 2008 14:58

Dag,

Ik heb problemen met een server (een duiste nl. download-sofort.com).
Ik ben daar vroeger op ingelogd en verder niks meer gedaan.Zij hebben mij al 2 x om een betaling gevraagd, die heb ik ook gedaan. Verder heb ik pogingen ondernomen om mijn account te verwijderen van hun server, maar tot nu toe nog geen reactie. Daarbij heb ik een aangetekend schrijven geestuurd naar die server... (vorige week maandag) en tot op heden nog niets ontvangen.
Is die server verplicht mijn account te verwijderen indien ik daar om verzoek. En wat als dat geweigerd wordt?
Verder heb die server nog eens ingevoegd bij google en daarbij kwamen een groot aantal forums te voorschijn van mensen die ook met vragen over die server en ook geen raad wisten. (Kan U dat ook eens doen aub)
Gegroet
Guido Vandeurzen

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
mapleleiah

#2 , 03 mar 2008 15:29

Welk soort overeenkomst of contract bent u met die server aangegaan? Wat zijn de opzegvoorwaarden? Als u bv. intekent voor een jaar, kunt u niet zomaar na een paar maanden vertrekken.

Lenny
"I can resist everything except temptation" (Oscar Wilde)

Guyke
Topic Starter

#3 , 03 mar 2008 15:36

Dag,
Ik heb gewoon ingelogd bij die server. Waarschijnlijk ( ik begrijp het duits niet altijd zo goed) is dat toch wel voor 1 j geweest. Is het mogelijk dat U even kijkt naar die server :download-sofort.com, alwaar U de voorwaarden kan lezen. Ik kan er niet goed aan uit.Indien dit echt voor een langere duur is, kan die server me toch wel een bericht sturen van aanvaarden om te verwijderen,of niet?
Ik heb dus niks ondertekend, maar zal waarschijnlijk door me in te loggen akkoord gegaan zijn met de voorwaarden. :oops:
Guido Vandeurzen

Reclame

Terug naar “Andere”