Vorig jaar in september was ik begonnen met een opleiding voor gelnagels. Deze cursus was in Assebroek en was bij een dame met haar eigen nagelstudio. Ik betaalde het starterspakket en opleidingsgeld. De cursus duurde zolang tot je het kon. Vanaf het begin begonnen de problemen al te komen, ze had zogegd geen tijd voor mijn lessen het was te druk, ze had vergeten de rest van mijn starterspakket te bestellen of ze had het al terug verkocht, .... In het totaal heb ik misschien 7 lessen gehad, als je deze "lessen " tenminste wel lessen kan noemen. Toen heeft ze me gezegd oefen eerst wat en kom dan eens terug. Toen ik na een periode contact met haar opnam nam ze gewoon haar telefoon niet op, beantwoorde ze mijn sms berichten niet en zo voort. Toen iki met een ander nummer naar haar belde nam ze wel maar verzon dan rap een excuus. Ikheb haar nooit meer gehoord, tot een maand later, toen zond ze een sms met haar excuses dat ze niet opnam maar dat ze nu niet kon spreken. Ook de rest van mijn starterspakket heb ik nooit meer ontvangen. Nu blijkt dat zij zelfs geen diploma heeft om les te geven, ze leent van mensen enorme bedragen (zoals het geval bij mijn schoonzus), nadat ze het geld heeft ontvangen weet ze zogezegd niets meer van dat geld datze leende. ook haar facturen die ze uitschreef naarv mijn schoonzus waren nooit correct. Nu hebben wij gehoord van deze dame haar dochter, dat zij is verhuisd (naar waar weet ikj niet) en dat haar huis in brugge te koop staat. Nu heb ik alles betaald aan haar, hierva heb ik wel een bewijs, maarzij mag dus zelf geen les geven, terwijl ik dus wel "les" gehad heb en er voor betaald heb. Nu na mijn lange uitleg is mijn vraag wat ik tegen haar kan doen?. En ook mijn schoonzus, zij heeft dus ook cursusgeld betaald, en heeft dan nog een enorme som geld aan haar uitgeleend.
Ik weet echt niet wat te doen ik hoop dat jullie mij een beetje kunnen helpen. Met vriendelijke groeten.