BELGACOM

tricy
Topic Starter
Berichten: 9
Locatie: oost-vlaanderen

BELGACOM

#1 , 13 aug 2007 20:56

mijn vader woonde vroeger aan zee , zijn echtgenote overleed daar!! Mijn oudste zus deed zijn papieren maar door een ruzie wou ze geen betalingen meer doen!! Ze zou wel de onbetaalde facturen overmaken. Dat deed ze niet!! In juli kon hij niet meer bellen. ik belde direct naar belgacom en ik had een heel vriendelijke vrouw die het probleem verstond en hem weer aansluiting gaf , ik betaalde de factuur ook onmiddelijk!!! Ze zei dat ze de boete wel zou regelen!!
Toen nu zijn faktuur kwam stond ze er toch op 40euro + 9euro!!
ik belde en toen had ik juist het omgekkerde een heel onvriendelijke vrouw!! Ze zei dat er niets aan te doen viel, betalen zal hij!!
Ze hadden een rappel verstuurd naar zijn huidig adres maar heeft dat nooit toegekregen!! Ze hadden een berichtjen nagelaten per voicemail maar die man is 86 jaar en hoort niet goed meer dus die hoort dat niet en weet niet hoe hij dat moet beluisteren!! Weten jullie naar wie ik me moet richten om een klacht in te dienen?

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Lori
Berichten: 221

#2 , 13 aug 2007 22:45

U kan u klacht richten tot de ombudsdienst van telecomunicatie .
http://www.ombudsmantelecom.be/xml/doc__nl-IDD-64-.html .

Reclame

Terug naar “Andere”