Heren, even een update:
Telenet heeft zijn uiterste best gedaan alsnog het probleem op te lossen. Ondertussen al 3 techniekers die kosteloos langsgeweest zijn en nummer 4 komt maandag. Nu zou de sneeuw de schuldige zijn, na mij in totaal al een 5tal keer verteld te hebben dat het aan een storing in de buurt lag waaraan men aan het werken was(dit telkens met enkele maanden tussen).
De conclusie is dat ik in 1 jaar maar 2-3 maanden volledig(storingsvrij) heb kunnen gebruik maken van de diensten waarvoor ik betaal.
Verder ben ik een 20!!!! keer thuisgebleven voor een afspraak met een technieker waarvan er maar 15 keer iemand opdaagde.
Tientallen gehuurde films niet kunnen afkijken door storing.
Minstens 50 telefonische contacten.
Ik eis enige commerciele compensatie.... Antwoord telenet bij contract verlenging 3 maanden gratis tv. (3x8€)
Ik geef aan dat die 24€ niet echt in verhouding staan met de gelede "schade" en de maandelijkse factuur van +-165€.
Antwoord telenet: Meneer, als u internet en dig tv wilt zal u toch bij telenet moeten blijven of een schotelantenne moeten plaatsen voor tv vlaanderen. Andere opties zijn er niet waar u woont. Goededag verder....