de tegenpartij zal mij dagvaarden om mij uit ons huis te zetten..het wordt openbaar verkocht.Ik woon er al meer dan een jaar in en zou tegen de 2 desember eruit moeten.Is dit wettelijk om mij op zon korte tijd eruit te zetten?
ik heb de indruk dat mijn advokaat gewoon meespeelt met de tegenpartij.Ik heb ook een voorlopige bewindvoerder en die komen te goed overeen...
ze heeft bv 2875 euro teveel gestort aan telenet die ik ontdekt heb door een gesprek te voeren met een telenetmedewerker op de chat van facebook...blijkbaar is dit niet erg genoeg voor de vrederechter om een andere aan te stellen.OOk heeft ze eens mij uitgemaakt dat ik al gek ben..mijn huis is ook te laag geschat geweest en ik vind dat het zaakje stinkt...ik ben juridisch lam gelegd en ik moet machteloos toekijken hoe alles vierkant loopt...
wat kan ik doen?of wat raden jullie mij aan? ik wil de procedure opstarten om de bewindvoering te stoppen..is dit aangeraden?ik dacht eerst dat het om mij te beschermen was tegen schuldeisers ,in dit geval nog de bank waar mijn lening loopt.. iemand ervaring met misbruik van psychiatrisch zwakke personen?