Enkele jaren geleden moet ik eens een dvd hebben gehuurd van VIDEOLAND zelzate ( Belgie ) .
Naar het shijnt zou ik de film niet of te laat hebben binnengebracht , maar dit kan niet , want als
ik niet kon deed men ouders de film binnen en dat gebeurde ook . , Maar in VIDEOLAND ZELZATE
stonden van die jonge meiskes achter de toog die all hun aandacht gaven aan hun vrijers , en ja de film
dat je had gehuurd en terug op tijd binnenbracht , aan de kant werd geshoven totdat ze uitgepraat waren .
Het kan zijn dat er op zon moment een film niet goed is afgehandeld geweest en dat is mijn fou niet .
Nu het verhaal , Eind vorig jaar dus jaren na het voorval blijkbaar waarvan ik nooit eerder nog ma 1 brief heb
ontvangen integendeel , ik ben er nadien zelfs nog geweest zonder beter weten , heb ik een brief ontvangen
niet van VIDEOLAND ZELZATE DAT nu FAILLIET is , maar onmiddelijk van een incassobureau , met dreigtaal
en een kost plaatje van 727,95 euro te betalen , van een film dat niet zou zijn teruggekomen , maar waarvan
ik jaren niks heb gehoord laat staan ontvangen van een brief , integendeel kwas daar vaste klant en na die
bewuste datum heb ik zelfs daar nog geweest en nooit werd er iets over gezegd .
Nu heb ik dit al 2 aangetekende brieven voor ontvangen en steeds lopen de kosten erg op het is INCASSOBUREAU
VAN HOEK & PARTNERS , blijkbaar na opzoekingen zijn ze helemaal niet zuiver op de graad en komen ze van NEDERLAND .
Wat moet ik doen , is het terrecht , dat een bedrijf dat failliet is dat ze geld bij mij halen waarvan geen bewijs is en ze
nooir reageren op me schrijven .