Hallo iedereen,
Ik heb een probleem met een deurwaarder. Had in het begin een schuld van 440 euro. Door geldgebrek heb ik dit niet kunnen betalen en is dit tot bij een gerechtsdeurwaarder gekomen. Nu door allei kosten en omdat ik nog niet kon betalen was het al opgelopen tot 1150 euro. Toen ze mij een brief stuurden van inbeslagname heb ik mijn auto verkocht en dit betaald. Contant, 2 dagen voor de inbeslagname, dus 27/04/2010. Ik heb toen gevraagd om mij op te bellen om mij te zeggen hoeveel ik nog moest betalen (ze sprak nog van een 20euro extra die moesten betaald worden voor dossierkosten). Na 2 weken niks meer gehoord te hebben dacht ik dat het inorde was. Op 11/06/2010 kreeg ik een brief met een aanmaning tot betaling, BIJNA 200 euro (ze hebben daar een paar kosten nog extra ingestoken, op datum van de betaling). Nu heb ik een maand geleden terug een brief gekregen voor inbeslagname. Terug 80 euro erbij. En vandaag een brieg gekregen, 180 erbij. TOTAAL 426 EUR. Inbeslagname den 23ste van deze maand. Ben btw blut. Mogen ze dit zomaar doen???
HEEEEEEEEEEEEEEELLLLLLLLLLLLLPPPPPPPP