Best naam firma verwijderen uit tekst onderaan - JurecaBE - moderator
U zal zelf de naam van de firma moeten verwijderen in de .img file - JurecaBE- moderator
Hallo,
Wij hebben enkele maanden geleden een auto willen huren bij X. We hadden de huur betaald met een Mastercard Prepaid.
1 week voor de datum van afhaling worden we gebeld door X- en krijgen we te horen dat we bij het afhalen een Visa kaart moeten presenteren.
Een Visa kaart heb ik niet, dus hebben we de huur geannuleerd.
Daarna hebben we een betwisting ingedient bij www.mijnkaart.be bij Worldline. Deze hadden meer bewijs nodig dus hebben we geprobeerd om Xte contacteren, maar dit leek onmogelijk (ze nemen de telefoon nooit op, je kan ze niet mailen, contact formulier meerdere keren ingevuld maar nooit antwoord gehad.)
Dit hebben we laten weten aan Worldline en ze hebben de betwisting gestart.
Vandaag krijgen we een mail van X dat het bedrag bij hen werd teruggetrokken en vragen ze ons om dit zo snel mogelijk terug te betalen.
Ik heb contact opgenomen met Worldline om te vragen wat ik moet doen. Die zeiden dat ik mijn kaart best zo snel mogelijk blokkeer en dat ik X volledig meot negeren omdat blijkbaar bij een betwisting X enkel contact mag hebben met Worldline. En dat als ze niet akkoord gaan met de betwisting zij dat zelf moeten betwisten met Worldline en niet met ons. Dat ik met mijn mastercard het recht heb aankopen te betwisten en dat handelaars het dan moeten regelen met worldline.
Klopt dit? Wat zou ik best doen in dit geval?