Hey
Ik zit met een vraag, aangezien mijn bemiddelaar al een 3-4 weken niet op mijn mail beantwoord heeft omtrent de huidige openstaande schuld (normaal heb ik binnen de 2 dagen een reactie)
Mijn openstaande schuld (zonder interesten/kosten) sinds het 2de jaarverslag van november is 6463,59€
Voordien betaalde de bemiddelaar in juli en augustus een deeltje af.
Dit jaar heeft hij in Februari en mei betaald (in het jaarverslag stond dat de betalingen dit jaar in Januari en Juli gingen plaatsvinden). Doch als ik nu de betalingen van dit jaar optel(via mijn dossier bij de schuldeiser geraadpleegd) zou ik momenteel schuldenvrij zijn aangezien dit voor bovenstaand bedrag was. Uiteraard staan bij mijn dossier bij de schuldeiser nog de interesten open. Kan het zijn dat deze nog afbetaald moeten worden ? In het verslag staat enkel vermeld dat de hoofdsom betaald moet worden. Dit is mijn 2de jaar in CSR en ik zou er normaal 5 jaar aan vasthangen. Daar mijn inkomsten sterk gestegen zijn zou dit vroeger kunnen beëindigen. Kan het zijn dat ik (omdat ik geen antwoord krijg) gewoon aan het wachten ben op mijn eindvonnis ?