#1 , 26 jun 2017 14:12
mag ik het boekhoudjournaal opvragen bij de schuldbemiddelaar van mijn ex?
Het afbetalingsplan dat werd opgemaakt, over tien jaar, om mij elke 3 maand een schamele 600 euro te storten, moest in maart beginnen. Doch tot op heden heb ik nog geen euro gezien.
Er is geen geld is mijn antwoord...
Is het niet zo dat als men zich niet houdt aan het afbetalingsplan ik daar iets kan tegen doen? Ik heb meer dan 23000 euro nog tegoed van mijn ex, meneer stond erop dat hij zijn huis kon houden, daar deed hij zogezegd alle mogelijke inspanningen voor...
tarara, meneer werkt zelfs niet meer maa staat aan de dop, en woont ondertussen officieel samen met een vrouw, dus zeg maar dat hij het er goed van neemt op die manier, zijn zwart werk er nog eens bijgerekend...
ondertussen is het al zover gekomen dat ik nu zelf grote financiele problemen heb en niet anders meer kan dan in schudbemiddeling, of zelfs collectieve te gaan...
Het is allemaal heel bewust hun manier van werken, dit om mij financieel ten gronde te richten, en alles lijkt toegelaten te zijn
dit kan toch onmogelijk zo blijven duren? Wat kan ik hier tegen doen? Men respecteert het afbtalingsplan niet, iemand die mij hier wat raad in kan geven aub? klacht neerleggen bvb voor de ganse opzet van collectieve etc, kan dit?
alvast dank