Je moet het nog wel weten. Als je bij je ouders woont en zij kunnen bewijzen dat de goederen die zij bezitten van hun zijn kan je wel van die optie gebruik maken. Er is natuurlijk het probleem dat zoiets wel een en ander van complicaties kan teweegbrengen. Die DW's werken volgens de letter van de wet en parasiteren op de onwetendheid van de mensen. Ik moet er wel bijzeggen dat zelfs als ze bij sommigen niets kunnen "halen" om hun kosten te dekken, zij wel bepaalde zaken kunnen verhalen op de schuldeisers die hun aangesteld hebben. De rest word hen dan wel bijgepast door een soort "verzekeringskas". Opgelet ik moet wel zeggen dat er ook begripvolle DW's zijn, maar ze zijn wel niet dik gezaaid. En bij een van die niet dik gezaaide kan ik altijd gratis terecht voor info, en heb daar reeds ettellijke malen dankbaar gebruik van gemaakt. Ik ga hem dan ook in dienst nemen om iemand anders de stuipen op het lijf te jagen die er mij een DW op afstuurt. Daar vind ik wel wat op.@JohnD: jammer genoeg woon ik bij mijn ouders en kan ik van die enige optie geen gebruik maken, anders had ik dat wel degelijk gedaan.
Bedankt voor de bijkomende informatie!Je moet het nog wel weten. Als je bij je ouders woont en zij kunnen bewijzen dat de goederen die zij bezitten van hun zijn kan je wel van die optie gebruik maken. Er is natuurlijk het probleem dat zoiets wel een en ander van complicaties kan teweegbrengen. Die DW's werken volgens de letter van de wet en parasiteren op de onwetendheid van de mensen. Ik moet er wel bijzeggen dat zelfs als ze bij sommigen niets kunnen "halen" om hun kosten te dekken, zij wel bepaalde zaken kunnen verhalen op de schuldeisers die hun aangesteld hebben. De rest word hen dan wel bijgepast door een soort "verzekeringskas". Opgelet ik moet wel zeggen dat er ook begripvolle DW's zijn, maar ze zijn wel niet dik gezaaid. En bij een van die niet dik gezaaide kan ik altijd gratis terecht voor info, en heb daar reeds ettellijke malen dankbaar gebruik van gemaakt. Ik ga hem dan ook in dienst nemen om iemand anders de stuipen op het lijf te jagen die er mij een DW op afstuurt. Daar vind ik wel wat op.@JohnD: jammer genoeg woon ik bij mijn ouders en kan ik van die enige optie geen gebruik maken, anders had ik dat wel degelijk gedaan.
Hoi“Art.1226.Een strafbeding is een beding waarbij een persoon zich voor het geval van niet-uitvoering van de overeenkomst verbindt tot betaling van een forfaitaire vergoeding van de schade die kan worden geleden ten gevolge van de niet-uitvoering van de overeenkomst.”(Burgerlijk Wetboek).
Onderzoek zorgvuldig de eventuele strafbedingen in uw met het ziekenhuis overeengekomen ‘afbetalingsplan’ . Bij ontbreken ervan bent u geen ’vergoedingen’ verschuldigd.
Dat is het enige wat ik heb, het formulier dat getekend moest worden daar heb ik geen idee van die heb ik hun waarschijnlijk terug opgestuurd zoals gevraagd."In bijlage vindt u het te volgen betalingsschema voor deze maandelijkse afkortingen, alsook het formulier "Schulderkenning".
Gelieve dit formulier binnen de acht dagen goedgekeurd en getekend naar onze dienst terug te sturen.
Bij niet-betaling binnen de door ons vooropgestelde periode of bij betaling van bedragen kleiner dan genoemd, zijn wij genoodzaakt het dossier door te geven aan onze raadsman."
Betalen waarvoor u bij verstek veroordeeld bent. Zijn er andere opties in dit geval ???Zoveel views... niemand een idee?
Niet dat ik weet of er opties zijn, "j.demoor" had mij iets van hoop gegeven.Betalen waarvoor u bij verstek veroordeeld bent. Zijn er andere opties in dit geval ???Zoveel views... niemand een idee?
ps. De aandoening waarvoor u werd opgenomen is inderdaad weinig relevant .