Mijn ex heeft in 2008 een lening gedaan bij Xbank , ik heb toen moeten mee tekenen, ik wilde dit niet maar ja, verdere uitleg ga ik nu besparen.
einde 2008 zijn we dan uit mekaar gegaan en heb ik meteen contact opgenomen met Xbank .
toen werd er afgesproken dat het bedrag door 2 werd gedaan, dus elk 75€ per maand moest betalen.
Dit werd echter mondeling afgesproken, ik heb me er altijd aan gehouden en altijd mooi op tijd afbetaald.
Nu afgelopen augustus kreeg ik plots mijn belastingscentjes niet terug, ik informeerde bij de belastingen, bleek dat ingevorderd te zijn door Xbank , ik snapte er niets van want ik betaalde altijd trouw af...
Mijn belastingen van dit jaar zijn ook ingevorderd, en mijn vakantiegeld gaan ze ook invorderen.
Ik heb toen gebeld waarom zo ineens, blijkt dat mijn ex in schuldbemiddeling gegaan is, meneer betaald dat af met 300€ op een jaar, en had daarvoor zich nooit aan de afbetaling van 75€ gehouden, had dat maar 2 a 3 keer gestort!
Kan dit nu dat ik voor alles opdraai?
Vind dit echt wel schrijnend!
zijn schuldbemiddeling gaat over 8 jaar..
Wat kan ik doen? want geld voor een advocaat heb ik niet, ik krijg van hem ook maar 100€ alimentatie en verdere kosten zoals ziekenhuis kosten, schoolkosten betaald hij allemaal niet mee..
[Geen namen bedrijven aub, lees de forumregels:Vandebos]