#3 , 07 dec 2010 10:37
Wat was de aankoop? Was dit op factuur? Heb je een (eventueel indirect) bewijs dat de factuur voldaan is? Als de transactie afgelopen is, en beide partijen waaren op dat moment akkoord, dan is de transactie afgelopen. Punt. Dan moet de verkoper niet afkomen dat hij zijn prijs wil herzien of dat hij "te weinig aangerekend" heeft.
Aan Tope: vroeger zou ik ook zo reageren als jij, maar een aantal onprettige ervaringen met "zakenmensen" die enkel op eigen profijt uit zijn, hebben mijn houding in dit soort dingen grondig verandert. Als ze een fout maken in het voordeel van de klant, tja, pech voor hen. Als de klant een fout maakt in het voordeel van de "zakenman", wees maar zeker dat de klant de allergrootste moeite zal hebben om hier iets tegen te beginnen.
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!