garantie
Geplaatst: 20 mar 2018 21:04
Wij kochten 2 weken geleden een product aan. De verkoper legde ons de installatie uit (mondeling, niet op papier). Zo gezegd, zo gedaan. Alles was geïnstalleerd en de eerste week werkte alles perfect. Nu de tweede week beginnen er problemen te komen. Soms werkt het perfect en soms valt het uit of haperd het. We namen contact op met de verkoper en reden er ook naartoe. Deze verteld ons doodleuk dat wij het wel verkeerd zullen aangesloten hebben en dat we geen recht hebben op garantie, hij lacht ons zelfs uit! Maar niets bewijst dat het aan een foutieve installatie ligt en dat het niet het gevolg is van een fabricagefout. Dit is ook niet nagekeken of onderzocht. Kan dit zomaar? Het is een redelijk kostelijk plaatje om dit zonder garantie opnieuw te moeten kopen na slechts 2 weken. Ook omdat het de eerste week goed werkte, kan ik dit moeilijk aannemen. Op internet word ik helaas niet veel wijzer en daarom wou ik mijn vraag hier stellen.