aankoop internet
Geplaatst: 01 mei 2017 14:54
Beste forum,
Graag jullie advies over het volgende. Via internet hebben we een op maat gemaakte lounge gekocht. We hadden in de mail gevraagd om een omgekeerde L (zoals op de afbeelding op de website). Vooraf hebben we 500 euro betaald. Zaterdag kwamen ze leveren. Voordat er geleverd moesten we het resterende bedrag van 1500 euro overschrijven. Dit hebben we dan ook gedaan. Toen er geleverd werd, bleek de lounge een L vorm te zijn en geen omgekeerde L. Hij kon niet op ons terras staan. De transporteur, zoon van de schrijnwerker, zag onmiddellijk de fout en nam de lounge terug mee. Maandag zou de onderneming ons contacteren. Nu hebben ze ons gecontacteerd en begrijpen ze hun fout niet. Een omgekeerde L was voor hen niet duidelijk. Zij vinden dat wij onduidelijk waren. Na overleg hebben ze beslist dat we 300 euro bij moeten betalen als we alsnog de lounge willen. Wij gaan hier uiteraard niet mee akkoord.
Ik heb gevraagd of we ons geld terug kunnen krijgen, maar dat gingen ze nog overleggen.
Wat kan ik doen? Wie is er nu eigenlijk in de fout? Ik vind het vooral jammer dat indien ze niet echt wisten wat een omgekeerde L was, ze mij niet gecontacteerd hebben. Graag wat info.
Graag jullie advies over het volgende. Via internet hebben we een op maat gemaakte lounge gekocht. We hadden in de mail gevraagd om een omgekeerde L (zoals op de afbeelding op de website). Vooraf hebben we 500 euro betaald. Zaterdag kwamen ze leveren. Voordat er geleverd moesten we het resterende bedrag van 1500 euro overschrijven. Dit hebben we dan ook gedaan. Toen er geleverd werd, bleek de lounge een L vorm te zijn en geen omgekeerde L. Hij kon niet op ons terras staan. De transporteur, zoon van de schrijnwerker, zag onmiddellijk de fout en nam de lounge terug mee. Maandag zou de onderneming ons contacteren. Nu hebben ze ons gecontacteerd en begrijpen ze hun fout niet. Een omgekeerde L was voor hen niet duidelijk. Zij vinden dat wij onduidelijk waren. Na overleg hebben ze beslist dat we 300 euro bij moeten betalen als we alsnog de lounge willen. Wij gaan hier uiteraard niet mee akkoord.
Ik heb gevraagd of we ons geld terug kunnen krijgen, maar dat gingen ze nog overleggen.
Wat kan ik doen? Wie is er nu eigenlijk in de fout? Ik vind het vooral jammer dat indien ze niet echt wisten wat een omgekeerde L was, ze mij niet gecontacteerd hebben. Graag wat info.