Omdat wagen weining km heeft op 8 jaar laat ik preventief direct groot onderhoud uitvoeren en distributieriem nieuw steken bij erkende garage van het merk van de wagen, gebeurd op 21/03. Officieel factuur direct betaald.
Hierna beginnen de problemen
Duidelijk dat er wat fout liep bij de garage....inderdaad aangetekend in gebreke stellen van de merkgarage die zelfs niet correct een distributieriem kan vervangen?
Vakbekwaamheid van die garage??
Klantendienst zegt dat zij van deze wagen de historiek van voor mijn aankoop niet weten en volgen enkel op tot hij terug rijdt en nemen verder geen verantwoordelijkheid en zeggen dat de distributieriem na 4 jaar had moeten gestoken worden.
Vijgen na Pasen! Trouwens: een distributieriem wordt doorgaans vervangen bij 100.000km......en of dat 4 jaar is of minder of meer, maakt niks uit; duidelijk dat die klantendienst de verantwoordelijkheid wil afschuiven.
En rechtbijstandsverzekering hebben maar er geen beroep op kunnen doen?
Waarvoor betaal je dan rechtsbijstand als je er geen beroep kan op doen als je het nodig hebt? Maar lees je polis eens? Vooral de kleine lettertjes en de clausules...