#13 , 20 jun 2016 10:32
Enkele jaren geleden heb ik bijna exact hetzelfde meegemaakt.
Enige verschil was dat ze me pas op de dag van vertrek contacteerden.
Ook zoals jou alle gegevens ingevuld om een prijs te berekenen.
Echter bij het bijboeken van een babybedje kwam ik altijd op een error-pagina.
Via mail contact opgenomen voor een prijs.
Het antwoord liet lang op zich wachten en de toeslag voor babybedje was abnormaal hoog, dus daarom een andere reis geboekt.
Op de dag dat we daar normaal zouden aankomen telefoon om te zeggen dat we een "no-show" waren en kregen de keuze om 90% schadevergoeding te betalen of omboeken naar een andere datum.
Uiteindelijk, na een pak dreigementen van hun, lag ik de bal ik hun kamp en vroeg:
-waarom contacteert U me nu pas en niet 4 maand geleden (ik had immers nog niets betaald en normaal is het direct voorschot betalen)
-ik heb niets geboekt enkel een error-pagina gezien, aangezien U toch het tegengestelde beweerd, had ik daarvan graag bewijs gezien.
Nooit niets meer van gehoord.