meubels gekocht , leveringstermijn overschreden.
Geplaatst: 14 jul 2015 16:58
Hallo,
Wij hebben een meubelset besteld in de maand januari,
op de bestelbon stond een levertermijn van +- 3maand opgeschreven,
waarop we hetvolgende hebben laten noteren 'maximale leveringstermijn 5 maanden'
dit is getekend door beide partijen met een voorschot van 400e.
1 week voor het overschrijden van deze 5 maanden nog steeds geen nieuws,
ze wisten ons te vertellen dat er wat probelemen waten met het transport (italie).
Toen de week om was (5 maanden verstreken)waren we naar de winkel gestapt op ons voorschot terug te vragen,
De manier waarop men ons te woord stond was allesbehalve klantvriendelijk.
ze beweerden dat onze meubels de dag later geleverd gingen worden.
na al die heisa hebben we gewoon liever ons voorschot terug, dan verder zaken te doen met deze mensen.
we hebben een ingebrekestelling aangetekend verstuurd waarin we ons voorschot terugeisen maar zonder antwoord(2weken).
hoe moeten we hier verder gaan?
mvg
Wij hebben een meubelset besteld in de maand januari,
op de bestelbon stond een levertermijn van +- 3maand opgeschreven,
waarop we hetvolgende hebben laten noteren 'maximale leveringstermijn 5 maanden'
dit is getekend door beide partijen met een voorschot van 400e.
1 week voor het overschrijden van deze 5 maanden nog steeds geen nieuws,
ze wisten ons te vertellen dat er wat probelemen waten met het transport (italie).
Toen de week om was (5 maanden verstreken)waren we naar de winkel gestapt op ons voorschot terug te vragen,
De manier waarop men ons te woord stond was allesbehalve klantvriendelijk.
ze beweerden dat onze meubels de dag later geleverd gingen worden.
na al die heisa hebben we gewoon liever ons voorschot terug, dan verder zaken te doen met deze mensen.
we hebben een ingebrekestelling aangetekend verstuurd waarin we ons voorschot terugeisen maar zonder antwoord(2weken).
hoe moeten we hier verder gaan?
mvg