sorry voor de zoveelste topic over garantieproblemen, maar deze had ik niet tegengekomen:
probleem: nieuwe gsm gekocht in mobi-shop, blijkt niet voldoende te werken. We klagen, mobi-shop stuurt de gsm (samsung) op naar de groothandelaar & we krijgen de 'gerepareerde' versie terug. Na enkele dagen blijkt de gsm totaal niet beter te werken.
Nu loopt dit probleem al vanaf januari en is mn vriendin al 10x bij de mobi-shop geweest! Telkens krijgen we hetzelfde terug, en kunnen we praktisch direct de gsm weer laten opsturen..
De mobistar mensen zeggen dat zij hier niets aan kunnen veranderen, dat het hoofdbedrijf beslist wanneer men een gsm vernieuwd. Persoonlijk denk ik dat ze er gewoon wat mee spelen & proberen de garantietermijn uit te zitten.
Na wat research (oa http://mineco.fgov.be/protection_consum ... ome_nl.htm & http://www.eccbelgium.be/NL/infocenter/ ... 10&nID=356 ) vind ik niets over dit soort 'tijdsrekking' terug. Kan ik daar dus iets aan doen?
mvg,
Sven