U moet helemaal niets. U wil echter het nieuwste model digicorder. U kan niet eisen dat uw telecombedrijf dit kosteloos komt vervangen bij u.Waarom zou ik enkele dagen na installatie 25 EUR moeten betalen?
Dat bedrijf weigert mij dat dus.Als u gewoon '2 digicorders' zonder verdere specificatie heeft besteld, heeft u toch gekregen waar u om gevraagd heeft? Het kabelbedrijf is, tenzij dit uitdrukkelijk in de overeenkomst staat, niet verplicht u het nieuwste model te bezorgen.
U moet helemaal niets. U wil echter het nieuwste model digicorder. U kan niet eisen dat uw telecombedrijf dit kosteloos komt vervangen bij u.Waarom zou ik enkele dagen na installatie 25 EUR moeten betalen?
Een bekend Mechels telecombedrijf biedt, als u er een digicorder huurt, gratis omruiling naar een nieuwer model aan.
Ik huur die digicorders sedert maandag.Huurt u de digicorder of hebt u deze gekocht?
Indien huur: hebt u onderstaande procedure gevolgd?
Hoe ruilen?
Breng je HD Digibox / HD Digicorder + toebehoren (afstandsbediening, stroomkabel en Telenet-smartcard) naar een Telenet-winkelpunt
We zetten je huidige huurovereenkomst stop
We activeren je nieuwe HD Digibox / HD Digicorder en eventuele extra pakketten
Opgelet, je opnames op je HD Digicorder ben je kwijt
Neem je nieuwe HD Digibox / HD Digicorder (met Yelo TV-menu) mee naar huis en sluit hem aan
Bedankt voor de tip.http://Www.tik.be. Het forum is langzaamaan uitdovend maar de contactpersoon van het mechels bedrijf die er de klachten over hen opvangt levert extreem goed werk.
als u een stockwagen koopt, dan kan dat effectief een toonzaalmodel zijn die al 2 jaar in de toonzaal staat. Bij een wagen zal men altijd het model & versie erop zetten.Dat zijn toch dubieuze verkoopspraktijken? Als ik een nieuwe wagen bestel en er staat in het contract niet vermeld dat het een toonzaalmodel is van het jaar daarvoor dan kan de garage me dat toch niet aansmeren?
Het bedrijf zit wellicht met nog een stock oudere modellen. Het zou niet van een gezonde bedrijfsstrategie getuigen om die overschot bij het grof huisvuil te zetten en enkel nog het nieuwste model te verkopen.Ja die twee modellen.
Het is wel een scheef verkoopsbeleid om aan de ene kant upgrades tegen betaling aan te bieden en op dat ogenblik nieuwe klanten het oude model aan te smeren.....dat ze dan één seconde nadien, zonder de doos te openen, kunnen inruilen mits 25 EUR.
De wereld op zijn kop. U bent met het bedrijf overeengekomen dat het u 2 digicorders mag bezorgen (mogelijk staat er gespecificeerd type AD2100 of AD2200). Het bedrijf is haar kant van de overeenkomst nagekomen.Nergens in het contract staat dat nieuwe klanten zich tevreden moeten stellen met een ouder model dat tegen betaling kan worden ingeruild.
Het probleem zit 'm in het woord 'nieuwe'. U heeft (wellicht) namelijk niet 2 AD2200 modellen besteld, maar 2 'digicorders'.Dat zijn toch dubieuze verkoopspraktijken? Als ik een nieuwe wagen bestel en er staat in het contract niet vermeld dat het een toonzaalmodel is van het jaar daarvoor dan kan de garage me dat toch niet aansmeren?