Sedert 2012 sparen wij voor de reeks EEKHOORN via HACHETTE COLLECTIONS . Er werd ons indertijd, op onze vraag, meegedeeld dat de artikelen volledig geleverd zijn aan ongeveer nr.60. Inderdaad er is geleverd, reeds tot nr 67 en betaald. Ondertussen krijgen wij aanmaningen tot betaling van fakturen waarvan wij geen weet hebben. Wij hebben reeds tevergeefs geschreven zowel aangetekend als per gewone post naar kantoor Zaventem als naar hun kantoor in Parijs, waarin wij vriendelijk meedelen, het volgende : "graag reactie op ons schrijven dd 7/7/14, 1/8/14, aangetekend 16/8/14, en telefoon met een zekere Fabian (?) op 16/10/14, alsook op onze contactformulieren via hun site dd 16/10/14 en 29/10/14. Ter verduidelijking, wij vragen oa naar een uittreksel van onze klantenfiche met hun facturatie en onze betalingen. De 2de aangetekende zending naar Zaventem werd ons zelfs teruggestuurd, dus daar geweigerd ? Ondertussen hebben we nog maar eens proberen telefonisch contact te nemen en dit op 10/12/14 (2 maal) en op 5/1/15 (2maal) , echter er wordt niet opgenomen???..
Hoe kunnen wij eens iemand persoonlijk telefonisch van HACHETTE COLLECTIONS spreken ????
Wie heeft ook nog slechte ervaringen met dit soort praktijken ? Wat doen we daarmee ? m vr gr