Bestelling webshop: pakket kwijt
Geplaatst: 16 okt 2014 09:16
Kan er iemand zijn gedacht zeggen over het volgende aub:
2 weken geleden bestel ik verschillende producten op een website. (eerste keer dat ik bij deze site bestel).
Enkele minuten na de bestelling en betaling ontvang ik de bevestiging.
Op deze bevestiging zie ik echter alleen mijn naam en gemeente staan. (geen straatnaam)
Om zeker te zijn stuur ik onmiddellijk een mail (via het contactformulier van de site) met de vraag of het normaal is dat mijn volledige adres niet op de bevestiging staat of dat er iets is misgelopen. En ik zet er nog eens mijn volledige adres bij.
Hierop krijg ik geen antwoord.
Volgende dag een mail dat de bestelling verzonden is.
4 dagen later nog niets ontvangen.
Ik contacteer de winkel terug. Deze hebben blijkbaar mijn vorige mail niet ontvangen.
Het pakket is inderdaad verstuurd zonder straatnaam.
Volgens hen is het enige wat ze kunnen doen: wachten tot het pakket terug bij hun komt en het dan opnieuw versturen.
Tot op heden is het pakket nog spoorloos.
Nu ben ik er 99.99% zeker van dat ik wel mijn volledig adres heb ingegeven. Zoiets kijk ik altijd dubbel na of alles correct is.
En zelfs als ze beweren dat ik dat niet gedaan heb, is het dan niet hun verantwoordelijkheid om mij te contacteren indien de adresgegevens ontbreken?
Het gaat "maar" over een 25euro.
Geen bedrag waar je veel tijd en geld gaat insteken om het in orde te brengen.
Maar het zomaar wegsmijten is toch ook niks.
2 weken geleden bestel ik verschillende producten op een website. (eerste keer dat ik bij deze site bestel).
Enkele minuten na de bestelling en betaling ontvang ik de bevestiging.
Op deze bevestiging zie ik echter alleen mijn naam en gemeente staan. (geen straatnaam)
Om zeker te zijn stuur ik onmiddellijk een mail (via het contactformulier van de site) met de vraag of het normaal is dat mijn volledige adres niet op de bevestiging staat of dat er iets is misgelopen. En ik zet er nog eens mijn volledige adres bij.
Hierop krijg ik geen antwoord.
Volgende dag een mail dat de bestelling verzonden is.
4 dagen later nog niets ontvangen.
Ik contacteer de winkel terug. Deze hebben blijkbaar mijn vorige mail niet ontvangen.
Het pakket is inderdaad verstuurd zonder straatnaam.
Volgens hen is het enige wat ze kunnen doen: wachten tot het pakket terug bij hun komt en het dan opnieuw versturen.
Tot op heden is het pakket nog spoorloos.
Nu ben ik er 99.99% zeker van dat ik wel mijn volledig adres heb ingegeven. Zoiets kijk ik altijd dubbel na of alles correct is.
En zelfs als ze beweren dat ik dat niet gedaan heb, is het dan niet hun verantwoordelijkheid om mij te contacteren indien de adresgegevens ontbreken?
Het gaat "maar" over een 25euro.
Geen bedrag waar je veel tijd en geld gaat insteken om het in orde te brengen.
Maar het zomaar wegsmijten is toch ook niks.