Re: Tablet en garantie.
Geplaatst: 26 feb 2014 15:53
Waarom neem je zelf eens niet rechtstreeks contact op met de fabrikant?
Ik ga NOOIT met een defect toestel terug naar de winkel, maar contacteer gewoon de fabrikant (zijn Belgische zetel uiteraard) Iedere maal hebben ze me al kunnen helpen via mail als het een instellingsprobleem was. Slechts één maal moest ik het toestel meegeven met een koeriersbedrijf dat ze zelf hadden gestuurd, en ze bezorgenden het via dezelfde weg weer terug, en dit amper 3 dagen later al.
Een verkoper in een Electro winkel weet soms nog niet hoe het toestel aan te schakelen.
Ik ga NOOIT met een defect toestel terug naar de winkel, maar contacteer gewoon de fabrikant (zijn Belgische zetel uiteraard) Iedere maal hebben ze me al kunnen helpen via mail als het een instellingsprobleem was. Slechts één maal moest ik het toestel meegeven met een koeriersbedrijf dat ze zelf hadden gestuurd, en ze bezorgenden het via dezelfde weg weer terug, en dit amper 3 dagen later al.
Een verkoper in een Electro winkel weet soms nog niet hoe het toestel aan te schakelen.