GSM garantie
Geplaatst: 07 aug 2012 20:37
Op 12/07/11 kocht ik een gsm X.
Deze bracht ik binnen ter herstelling op 03/10/11, opnieuw defect 14/12/11, opnieuw defect 23/01/12, opnieuw defect 11/04/12, opnieuw defect 03/06/12
Fabrikant antwoordt: Ik wil u graag een model Y ter omwisseling aanbieden. Hiermee ging ik niet akkoord, ik wou een Y. Telefonisch zei men me dat ik een nieuw toestel Y zou krijgen maar heb dit nooit gekregen. In de mails schreef men van toestel swappen.
Ik kreeg nooit mijn oorspronkelijk toestel terug, het waren steeds gerecycleerde (reeds gebruikte) toestellen. Ik heb nu opnieuw zo een gerecycleerde toestel ontvangen en vind dit echt geen service. Op een nieuw toestel is toch garantie maw dient geruild met een nieuw toestel zou ik toch denken. Maar blijkbaar is dit niet zo met deze fabrikant. Welke stappen kan ik nog ondernemen?
[namen verwijderd:Vandebos]
Deze bracht ik binnen ter herstelling op 03/10/11, opnieuw defect 14/12/11, opnieuw defect 23/01/12, opnieuw defect 11/04/12, opnieuw defect 03/06/12
Fabrikant antwoordt: Ik wil u graag een model Y ter omwisseling aanbieden. Hiermee ging ik niet akkoord, ik wou een Y. Telefonisch zei men me dat ik een nieuw toestel Y zou krijgen maar heb dit nooit gekregen. In de mails schreef men van toestel swappen.
Ik kreeg nooit mijn oorspronkelijk toestel terug, het waren steeds gerecycleerde (reeds gebruikte) toestellen. Ik heb nu opnieuw zo een gerecycleerde toestel ontvangen en vind dit echt geen service. Op een nieuw toestel is toch garantie maw dient geruild met een nieuw toestel zou ik toch denken. Maar blijkbaar is dit niet zo met deze fabrikant. Welke stappen kan ik nog ondernemen?
[namen verwijderd:Vandebos]