Ik ben in September 2011 een fitnessabonnement aangegaan bij Easy-Fit.
Nu door omstandigheden en een nieuwe job, heb ik sinds januari geen tijd meer gehad om nog te gaan fitnessen.
Ik heb al verschillende malen het hoofdbureau proberen contacteren via mail en telefoon, en geen van beiden is in gebruik

Nu wil ik weten of er een manier is om dit abonnement toch op te zeggen, aangezien ik anders nog tot september 2013 maandelijks 55euro moet betalen voor iets waar ik geen tijd meer voor heb.
Hieronder vindt u het contract:
Klantnaam: Davey ...
Adres:...
Postcode:....
Gemeente:....
Geb.Dat:...
Lidnummer:...
Verder genoemd 'de klant'.
Partij 2:
Easy Fit Hamme, Sint Janststraat 27, 9220 Hamme.
* Dit abonnement wordt gesloten voor een minimumduur van 24 maanden.
Het maandelijks te betalen bedrag via domiciliatie bedraagt hierdoor 54,90 euro.
Dit bedrag zal telkens de eerste werkdag van de maand van de rekening afgeboekt worden.
* Bij de aanvang van dit abonnement wordt de instap, het resterende bedrag van de lopende maand + de daaropvolgende maand contact of bankcontact afgerekent.
* Na aflopen van de minimumlooptijd van het abonnement wordt het abonnement maandelijks opzegbaar door persoonlijk uit te tekenen in het sportcentrum.
* Overschakelen naar een voordeliger maandbedrag kan ten alle tijden door het ondertekenen van een nieuw abonnement met een langere minimumlooptijd. De looptijd begint opnieuw te tellen vanaf de maand volgend op de ondertekening van het nieuwe abonnement, ook het nieuwe maandbedrag gaat dan in voege.
* Bij het niet doorgaan van een domiciliatie opdracht door een reden bij de bank van de klant zal een week later deze opdracht nogmaals ingegeven worden. Het maandbedrag zal dan evenwel verhoogd worden met een administratieve toeslag van 5 euro. De klant kan deze toeslag echter vermijden door in het sportcentrum het maandbedrag in contanten of vie bankcontact te betalen. Dit dient evenwel te gebeuren voor de 7de van de maand.
* De abonnementen zijn in principe persoonlijk. Wij staan evenwel toe dit binnen de familie, wonend op hetzelfde adres, over te dragen. Het eventueleinstapgeld dient dan wel door de nieuwe klant betaald te worden.
* Dit abonnement kan enkel via een geldig medisch attest tijdelijk onderbroken worden, met een maximum termijn van 3 maand. Bij een definitieve stopzetting door medische reden of door een verhuis naar een adres verder dan 20km van de sportclub kan het contract voortijdig beëndigd worden mits een stopzettings vergoeding te betalen van 50 % van het resterende bedrag.
Opgemaakt in tweevoud te Hamme,
Voor akkoord Datum: 16/09/2011
De klant X Voor EasyFit Hamme