Pagina 1 van 1

Proximus

Geplaatst: 04 dec 2011 12:01
door Froezel
Ik ben al jaren klant bij Proximus. Elke maand herlaad ik mijn gsm via Pay&Go voor 15€. Onlangs kreeg ik telefoon van Proximus, zij konden voor mij automatisch elke maand herladen zonder bijkomende kosten. Via de telefoon heb ik toegezegd in de veronderstelling dat ik via de post nog iets zou toekrijgen dat ik moest tekenen. Vorige week kreeg ik een factuur van 30€ ... Abonnementen/Bundels : 15€ - Andere kosten : 15€. Ik heb onmiddellijk contact genomen met Proximus en volgens de klantendienst gaat het hier niet over een abonnement en is het normaal dat er de eerste maand direct voor 2 maal 15€ wordt herlaad. Ik viel uit de lucht. Het ging hier niet over een abonnement en als ik dit wou opzeggen moest ik dit aangetekend doen of naar een Proximuswinkel gaan. Ik ben dan gisteren naar zo'n winkel geweest en de verkoper beweerde dat dit wel "een soort" abonnement was en als ik dit wou opzeggen mij dit 150€ ging kosten en mijn nummer kwijt zou zijn, ook met een aangetekend schrijven. Wat kan ik nu doen ?

Re: Proximus

Geplaatst: 04 dec 2011 12:36
door Drone
verkoop op afstand

7 dagen bedenktijd

aangetekend opzeggen wegens misleidende informatie aan de telefoon

sturen ze toch een factuur voor het "verbreken" van het zogezegde contract, klacht indienen bij de ombudsman voor telecommunicatie

Re: Proximus

Geplaatst: 04 dec 2011 12:38
door siesken
Alles wat proximus doet of je opstuurd met sms,niet op reageren is het beste.

Re: Proximus

Geplaatst: 04 dec 2011 14:11
door Vandebos
Zie uitleg Drone: vermeld ineens in je schrijven "kopie as aan economische inspectie"

Re: Proximus

Geplaatst: 04 dec 2011 20:25
door Fore
Zelf ook eens iets gehad met proximus, wel zeer goed geholpen door de klantendienst van proximus:
http://www.juridischforum.be/forum/view ... 12&t=17822" onclick="window.open(this.href);return false;

PS:
http://www.juridischforum.be/forum/view ... 44&t=33892" onclick="window.open(this.href);return false;