Proximus
Geplaatst: 04 dec 2011 12:01
Ik ben al jaren klant bij Proximus. Elke maand herlaad ik mijn gsm via Pay&Go voor 15€. Onlangs kreeg ik telefoon van Proximus, zij konden voor mij automatisch elke maand herladen zonder bijkomende kosten. Via de telefoon heb ik toegezegd in de veronderstelling dat ik via de post nog iets zou toekrijgen dat ik moest tekenen. Vorige week kreeg ik een factuur van 30€ ... Abonnementen/Bundels : 15€ - Andere kosten : 15€. Ik heb onmiddellijk contact genomen met Proximus en volgens de klantendienst gaat het hier niet over een abonnement en is het normaal dat er de eerste maand direct voor 2 maal 15€ wordt herlaad. Ik viel uit de lucht. Het ging hier niet over een abonnement en als ik dit wou opzeggen moest ik dit aangetekend doen of naar een Proximuswinkel gaan. Ik ben dan gisteren naar zo'n winkel geweest en de verkoper beweerde dat dit wel "een soort" abonnement was en als ik dit wou opzeggen mij dit 150€ ging kosten en mijn nummer kwijt zou zijn, ook met een aangetekend schrijven. Wat kan ik nu doen ?